W dniach 29-30 września 2014 r. w Warszawie odbyła się dwudniowa konferencja EcommerceSTANDARD, której tematem głównym była sprzedaż produktów i usług przez Internet. Zobaczcie, jak to wyglądało.

Ecommerce Standard 2014 - wykłady w pierwszym dniu konferencji

Ecommerce Standard 2014: sala wypełniła się niemal po brzegi

Kto najbardziej skorzystał z wiedzy serwowanej w trakcie konferencji?

Przede wszystkim ci, którzy sprzedają swoje produkty i usługi przez internet, czyli managerowie ds. ecommerce, dyrektorzy marketingu, sprzedaży czy wsparcia biznesu, a także project i brand managerowie. 

Ecommerce Standard 2014 - warsztaty o związkach usability  zkonwersją

Jak powiązać usability z konwersją?

W pierwszym dniu konferencji omówiono najciekawsze studia przypadków polskich i zagranicznych firm, w drugim natomiast oprócz wykładów odbywały się również sesje warsztatowe, podczas których uczestnicy, pogłębiając swoją wiedzę, pracowali w kameralnych warunkach.

Jacek Popko z Usability LAB prowadzi warsztat o związkach usability z konwersją

Fot. Przemysław Pokrycki // Jacek Popko w trakcie warsztatów

Usability LAB oczywiście też pojawiło się w stolicy, a Jacek Popko poprowadził workshop na temat „Związków Usability z konwersją”.

Ecommerce Standard 2014 - Jacek Popko z Usability LAB prowadzi warsztaty o związkach usability  z konwersją

Fot. Przemysław Pokrycki // Warsztaty “Związki Usability z konweresją”.

Ecommerce Standard 2014 - warsztaty o związkach usability  z konwersją prowadzone przez Jacka Popko z Usability LAB

Fot. Przemysław Pokrycki.

- Celem warsztatów było przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy o metodach i narzędziach, które warto wykorzystywać, aby podwyższyć konwersję na stronach e-commerce. Ankieta ewaluacyjna pokazała, że warsztaty nie tylko bardzo się podobały – wysoko oceniono także ich poziom merytoryczny. – podsumowała Aleksandra Zygarska, project manager w IDG Poland S.A. / Internet Standard, organizator konferencji.

Następna okazja do uczestnictwa w warsztatach z UX/Usability już niebawem. Damy znać, jak tylko będziemy mogli uchylić rąbka tajemnicy :-)