Pod koniec września rusza 10. edycja E-commerce Standard 2015. To jedna z najbardziej znanych konferencji w Polsce poświęcona sprzedaży produktów i usług w kanale on-line. Podobnie jak rok temu, wystąpi na niej Jacek Popko z Usability LAB, który poprowadzi warsztaty nt. usability i user experience.

680-blog

E-commerce Standard to wydarzenie, które zainteresuje każdego, kto związany jest z szeroko rozumianą branżą internetową. To konferencja dla osób prowadzących sklepy internetowe, ale też specjalistów ds. e-marketingu, e-commerce czy managerów ds. rozwoju biznesu i nowych technologii. Pracowników wielkich firm jak i małych biznesów. Wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć, jak skutecznie sprzedawać w internecie.

Praktyczna wiedza podczas E-Commerce Standard: warsztaty nt. użyteczności

680-blog-2

“Jak mierzyć Usability i User Experience w E-Commerce?” 

Co daje udział w konferencji? Przede wszystkim sporą dawkę wiedzy i masę praktycznych umiejętności. Pierwszego dnia eksperci dzielą się swoim doświadczeniem i przedstawią najciekawsze przykłady case studies, drugiego natomiast prowadzą warsztaty, podczas których uczestnicy w kameralnych grupkach pogłębiają swoje wiadomości na temat interesujących ich zagadnień.

My oczywiście zapraszamy do udziału w warsztatach „Jak mierzyć Usability i User Experience w E-commerce?” , które poprowadzi nasz specjalista od użyteczności – Jacek Popko. Każdy, kto zastanawia się nad tym, czy jego strona internetowa jest użyteczna i przyjazna dla użytkowników, powinien wziąć w nich udział.

Z workshopu dowiesz się także:

  • Co zyskuje e-biznes dzięki zapewnieniu dobrego user experience klientom końcowym?
  • Jak mierzyć user experience?
  • Jak przeprowadzać testy user experience, które sprawdzą pomysły na nowe usługi lub nowe formy sprzedaży, z wykorzystaniem koncepcji Minimum Viable Product – tak, jak robią to nowoczesne start-up’y;
  • Kiedy korzystać w projektach z outsourcingu UX, a kiedy budować własny zespół?

Czytaj również:

Testy użyteczności: Dlaczego warto o nie walczyć?

Testy stron internetowych z branży motoryzacyjnej. Ford, Toyota a może KIA? Przeczytaj, kto ma najbardziej użyteczną witrynę.