Podobnie jak w zeszłym roku tak i w tym jesteśmy partnerami ogólnopolskiej  kampanii „Kupuję w internecie”, której organizatorem jest E-commerce Polska – Izba Gospodarki Elektronicznej. Start w listopadzie.

 

Usability LAB współpartnerem w akcji "Kupuję w internecie"

Usability LAB współpartnerem w akcji “Kupuję w internecie”

To już druga edycja akcji, która w 2014 r. koncentrować się będzie przede wszystkim na jej aspektach społeczno-edukacyjnych.

Coraz więcej z nas dokonuje zakupów online. Z roku na rok wzrasta liczba użytkowników, którzy chcąc zaoszczędzić czas, coraz częściej decydują się na to, żeby wszystkie sprawy związane z prowadzeniem swojego gospodarstwa domowego przenieść do cyberprzestrzeni. Zaczynając od płacenia rachunków, poprzez rezerwację wycieczek, a na zakupach mleka kończąc. Bo tak jest szybciej, wygodniej i łatwiej. Pytanie tylko, czy bezpieczniej?

Żeby zabezpieczyć konsumentów przed oszustami, powstał specjalny poradnik „Jak kupować w Internecie?” Znajdziemy w nim sporo informacji na temat praw konsumenta kupującego w Internecie. Dzięki pracy ekspertów z Izby Gospodarki Elektronicznej poznamy również różne aspekty kupowania online oraz będziemy mogli przeanalizować dane z europejskich raportów i przeglądów rynkowych. Ponadto w poradniku znalazł się „Dekalog Bezpiecznych zakupów online e-Commerce Polska”, który na pewno pomoże nam prawidłowo odnaleźć się w tak różnorodnym świecie zakupów przez Internet.

O szczegółach akcji przeczytasz TUTAJ.