Już 12 grudnia br. na Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, najlepszej niepublicznej uczelni wyższej na Dolnym Śląsku, startuje druga edycja studiów podyplomowych „Manager e-commerce”. Jednym z partnerów studiów jest Usability LAB.

„Manager e-commerce” to już druga edycja programu, który przygotowano z myślą o specjalistach zarządzających sklepami internetowymi lub tymi, którzy właśnie planują swój własny e-biznes otworzyć. Na specjalistycznej wiedzy serwowanej uczestnikom w trakcie dwóch semestrów nauki skorzystają na pewno przedsiębiorcy, dyrektorzy handlowi czy marketingowcy.

logo

Startuje druga edycja studiów podyplomowych “Manager e-commerce”

Program studiów obejmuje kompleksowo zagadnienia związane ze strategią, promocją, automatyzacją, logistyką, działaniami efektywnościowymi i innowacjami w e-commerce.

Absolwenci, wyposażeni w wszechstronną wiedzę i praktyczne umiejętności, będą mogli samodzielnie zarządzać sklepem internetowym oraz tworzyć kampanie marketingowe w kanale online. Manager ds. e-commerce świetnie zna nowoczesne technologie i wie, jak skutecznie je wykorzystywać we własnym biznesie. Podąża za trendami i potrafi tak selekcjonować informacje oraz dobierać narzędzia pracy, żeby odnieść sukces w e-handlu.

Rejestrować się można za pośrednictwem strony: podyplomowe.handlowa.eu. Zajęcia zaczynają się już 12 grudnia. Zapraszamy!

 Opinia eksperta:

- Program studiów jest bardzo dobrze przygotowany. Świetnie łączy ze sobą elementy teorii i praktyki, czyli elementów niezbędnych w pracy sprawnego managera e-commerce – analizuje Jacek Popko z Usability LAB, partnera kierunku – Wśród wykładowców mamy grono znakomitych specjalistów, którzy od lat pracują w branży e-commerce, ale co najważniejsze, potrafią dzielić się swoim doświadczeniem z innymi. Poprzednia edycja była bardzo chwalona przez absolwentów, dlatego organizacja drugiej edycji wydawała się czymś oczywistym. W Polsce mamy bardzo mało miejsc, gdzie tak specjalistyczną wiedzę można zdobywać, dlatego WSH wyrasta tutaj na dostawcę naprawdę wartościowych – i elitarnych treści.

Partnerzy studiów: Usability LAB, Militaria.pl, Drukomat.pl oraz Tpay.

Czytaj również:

„Jak tworzyć atrakcyjne UI? Przypominamy zasady Cz.1”

„Jak tworzyć atrakcyjne UI? Cz.2”